
Jeżeli masz firmę i chcesz zwiększać jej dochody i prestiż to potrzebujesz marketingu. Co to jest w ogóle marketing? Najprościej mówiąc to różne działania, które kreują wizerunek twój, bądź twojej firmy w oczach innych ludzi. Możesz robić piękne kolorowe reklamy puszczane w największych stacjach telewizyjnych, możesz robić zabawne rzeczy w internecie, albo chociażby kreować swój wizerunek. Legalni bukmacherzy to firmy, mające licencję na działalność od ministra finansów. Firmy te często mają ciekawe sposoby na promocję własnej marki i postaram się je przybliżyć.
Bądź jak bukmacher
Reklamy firm bukmacherskich możemy spotkać często na bilbordach w dużych miastach. Jest tam ich nazwa, logo i hasło reklamowe, które z daną firmą się kojarzy. Hasła reklamowe to bardzo skuteczny sposób, aby przyszli klienci mogli nas zapamiętać. Taki slogan widziany wiele razy i powtarzany później w innych media utrwala się w pamięci wraz z obrazem chociażby loga dzięki czemu później to się kojarzy z firmą. Bukmacherów możemy też spotkać często na koszulkach piłkarzy bądź innych sportowców. Sponsoring to duży wydatek jednak działa on zdecydowanie na naszą korzyść. Dużo zależy w jakiej branży działasz, nie musisz być sponsorem drużyny piłkarskiej, ale nawet wspierając małe, lokalne wydarzenia zostaniesz zapamiętany jako ktoś godny zaufania i o dobrym sercu. Poza tym twoje logo i nazwa firmy znowu zostanie zapamiętana. Firmy bukmacherskie w ostatnich latach swą działalność mocno przeniosły do sieci. Nic dziwnego, ponieważ większość zakładów zawieranych jest właśnie przez internet, a nie w stacjonarnych punktach. Mają oni swoje fanpage, czy konta na Instagramie, gdzie często wstawiają posty, wygrane kupony, czy piszą o najgorętszych wydarzeniach sportowych. Dzięki takim działaniom ich zasięg rośnie przez co więcej osób zna i kojarzy daną firmę. Wiele firm z tej branży wstawia tak zwane memy, które są później udostępnianie przez innych i lecą tak zwanym viralem w świat. Co ciekawe nie generuje to kosztów, a może przynieść ogromne przychody.
Bądź marką
Aktualnie w sieci, ale nie tylko tam jest moda na budowanie marki osobistej. Jesteś ekspertem w danej dziedzinie, podpisujesz się swoim imieniem i nazwiskiem, nie jesteś wykreowany. Ludzie lubią takie prawdziwe osoby, bardziej ich słuchają. Jak staniesz się autorytetem w danej dziedzinie, zdobędziesz swoich fanów to łatwiej będzie ci założyć swój biznes, czy promować innych. Masz wtedy zaufanie ludzi, dzięki czemu oni chcą kupować rzeczy, które ty polecasz. Oczywiście zawsze warto wiedzieć co się reklamuje, aby nie sprzedawać innym chłamu. Moim zdaniem takie osoby powinny być szczere, ponieważ podpisujesz się tym swoim imieniem i nazwiskiem i słabo jak zniszczysz swoje dobre imię. Jeżeli masz wiedzę na jakiś temat, znasz jakąś branżę na wylot, to masz wiele możliwości dotarcia do innych osób. Filmy, zdjęcia, własny fanpage, może ci pomóc osiągnąć wolność finansową. Legalni bukmacherzy również korzystają z takich ekspertów chociażby z Mateusza Borka czy Zbigniewa Bońka.