Jak sprawić, aby marketing twojej firmy w internecie nie zawiódł?

635

Wiele firm popełnia ten błąd, że myśli, że marketing to coś, w co wystarczy zainwestować raz, i to już wystarczy. Niestety marketing nie jest taki łatwy jak się wydaje, dlatego też dziś przedstawimy wam przykłady na to, jak sprawić, aby twoja firma nie spadła w rankingu google.

Jak sprawić, aby marketing twojej firmy w internecie nie zawiódł?

Problemy z utrzymaniem pozycji swojej strony

Ta strona internetowa jest jedną z najważniejszych części współczesnego biznesu. Dzięki niej możesz pozyskiwać nowych klientów z internetu. Tworzenie strony twojego biznesu może pomóc znaleźć cię tym, którzy nigdy nie usłyszeliby o Twojej firmie bez wejścia na twoją stronę internetową. W ten sposób możesz zwiększyć popularność, a tym samym zwiększyć niezawodność, a ostatecznie potencjalnie możesz zwiększyć swoje przychody. Ważne jest, aby strona Twojej firmy była profesjonalna, czytelna i przyjazna dla urządzeń mobilnych, ponieważ większość użytkowników może w taki sposób przeglądać Internet. Jednakże po tym, jak stworzyłeś już swoją stronę, należy pamiętać o tym, że mimo to powinieneś dbać o jej pozycje w wyszukiwarkach.

Reklamy

Wiele osób, zwłaszcza osoby starsze, nie jest tak chętnych do korzystania z Internetu jak inni. W końcu często nie możesz się z nimi skontaktować za pośrednictwem strony internetowej. Dlatego nawet jeśli prowadzisz firmę online, to warto jest zainwestować w ten rodzaj reklamy. Najlepiej jest znaleźć miejsca, które ludzie często odwiedzają, takie jak ruchliwe ulice, parki czy centra handlowe, i znaleźć legalny sposób na reklamowanie się. Aby to zrobić, musisz skontaktować się z menedżerem lokalizacji. Następnie z pomocą agencji marketingowych przygotuj odpowiednie banery i zawieś je tutaj. Innym skutecznym sposobem lokalnej reklamy jest dystrybucja ulotek. W tym celu możesz zatrudnić młodych ludzi, którzy są gotowi są je roznieść, ale pamiętaj o tym, żeby płacić im godnie. Wróćmy jednak do tematu reklamy w internecie.

Czy one coś dają?

Otóż tak naprawdę to zależy od tego, ile zainwestujesz. Marketing w internecie polega głównie na reklamowaniu siebie, jednakże same reklamy dzielą się na kilka podkategorii. Mowa tu na przykład o reklamach w samej wyszukiwarce, lub też o reklamach na stronach. Jednakże ostatnio najskuteczniejszą, oraz najpopularniejszą formą reklamy jest na pewno reklama video – czyli nagranie, które na przykład jest odtwarzane przed każdym video na youtube. Odpowiednio zrobiona reklama, trafiająca do odpowiednich klientów może przynieść naprawdę niezłe wyniki pod względem konwersji. Czym jest konwersja? To proste – to przelicznik, który bierze pod uwagę ilość kliknięć/wyświetleń reklamy, oraz dzieli to przez zakupy, zrobione przez odbiorców reklamy. Naturalnie to bardzo uproszczony tego model, ale w ogólnej kwestii polega to mniej więcej na tym, że chodzi tu o zachęceniu przez reklamy użytkowników do kupna usługi/produktu.

5/5 - (1)